- Właścicielem sklepu internetowego o adresie elektronicznym www.kwiat-kowice.pl jest firma BOSKA Dorota Bomska z siedzibą w Zielonej Górze, przy ul. Morelowej 34 na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, NIP 973-028-14-01 REGON 80194217 zwanego w treści niniejszego regulaminu sprzedawcą.
- Przedmiotem działalności kwiaciarni Kwiatkowice jest sprzedaż oraz dostarczanie kwiatów i prezentów.
- Kwiaciarnia Kwiatkowice przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
- telefon: 787 508 688
- e-mail: kontak@kwiat-kowice.pl
- w kwiaciarni stacjonarnej w Zielonej Górze, ul. Morelowa 34
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.kwiat-kowice.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych;
- Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania przez Klienta zamówienia poprzez stronę Kwiaciarni Kwiatkowice.
- Zamówienia dokonywane przez Internet są obowiązujące. Zamówienia dokonywane za pomocą środków porozumiewania się na odległość – inne niż internet są wiążące.
- Zmiany zamówienia mogą być dokonywane telefonicznie, nie później niż na trzy godziny przed początkiem terminu doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Kwiaciarnia Kwiatkowice nie wyłącza możliwości zmiany zamówienia w terminie krótszym, zastrzega jednak sobie w tym przypadku prawo do odmowy zmiany zamówienia.
- Kwiaciarnia Kwiatkowice nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki kwiatowe, które zostały opóźnione lub niedostarczone z powodu podania przez Nadawcę błędnych danych lub braku płatności za złożone zamówienie.
- Kwiaciarnia Kwiatkowice realizuje wyłącznie zamówienia prawidłowo opłacone.
- Przy wyborze przez Nadawcę form płatności realizacja przesyłki dokonywana jest po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie bankowym przez Kwiaciarnia Kwiatkowice.
- Dopuszcza się realizację przesyłki przed zaksięgowaniem wpłaty na koncie operatora po uprzednim przesłaniu przez Nadawcę potwierdzenia dokonania wpłaty. W opisywanym przypadku operator zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji przesyłki bez podania przyczyn.
- Walutą zamówienia są złote polskie (zł). W walucie tej dokonywane będą również ewentualne zwroty.
- Potwierdzenie zamówienia przesyłane jest na podany przez Nadawcę adres e-mail lub potwierdzone jest przez pracownika Kwiaciarni Kwiatkowice telefonicznie na wskazany przez Nadawcę numer kontaktowy.
- Jeżeli w wyznaczonym przez Nadawcę czasie doręczenia przesyłki Odbiorcy nie będzie pod wskazanym w zamówieniu adresem, kurier pozostawi wiadomość, w której zawarta będzie informacja o przesyłce. W przypadku podania przez Nadawcę numeru kontaktowego do Odbiorcy przesyłki kwiatowej kurier będzie kontaktował się z Odbiorcą przesyłki telefonicznie. Jeżeli pod podanym adresem kurier nie zastanie adresata, może on pozostawić przesyłkę innej osobie obecnej w danym lokalu.
- Klienci naszego sklepu, poprzez złożenie zamówienia, świadomie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie ich danych osobowych, potrzebnych do realizacji składanego zamówienia.
- Sklep internetowy www.kwiat-kowice.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133, poz.833). Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Sklep zobowiązuje się do nieudostępniania w/w danych osobom trzecim na inne cele niż te związane z realizacją zamówienia.
- Zamówienia składane są poprzez stronę internetową, (korzystając z ogólnie dostępnych przeglądarek internetowych), telefonicznie lub drogą e-mail. Do składania zamówień drogą elektroniczną Klient potrzebuje dostępu do internetu.
- Klient może składać zamówienia na produkty znajdujące się w asortymencie Kwiaciarni Kwiatkowice 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jedynie zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18 i soboty 9-15.
- W celu złożenia zamówienia Klient powinien wybrać produkty, które chce nabyć oraz określić ich ilość poprzez dodanie do „Koszyka”. W dalszym kroku Klient określa adres dostawy. Na koniec Klient dokonuje wyboru metody płatności.
- Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, zwłaszcza pól oznaczonych *. W przypadku, gdy podane dane są niedokładne, w szczególności jeśli dane adresowe uniemożliwiają prawidłowe doręczenie zamówionego towaru Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia po uprzedniej próbie kontaktu z Klientem i ustalenia poprawnych danych.
- Do momentu zatwierdzenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „ZAMÓW I ZAPŁAĆ” Klient może dokonać modyfikacji zamówienia lub wybranych metod płatności za pośrednictwem sieci internet. Po złożeniu zamówienia możliwość taka istnieje za pośrednictwem połączenia telefonicznego.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma drogą e-mail wygenerowane automatycznie potwierdzenie dokonanego zamówienia.
- Umowa zawarta pomiędzy Klientem, a BOSKA Dorota Bomska dotycząca zakupu danego produktu na stronie www.kwiat-kowice.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów na www.kwiat-kowice.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta.
- Realizacja zamówień na dostawą przesyłek kwiatowych oraz prezentów odbywa się w następujących terminach:
- Dostawa przesyłki w dniu składania zamówienia – wymagane jest złożenie i opłacenie zamówienia do godziny 18.
- Dostawa przesyłki na sobotę – wymagane jest złożenie i opłacenie zamówienia do godziny 15 w sobotę.
- Realizacja dostawy przesyłek kwiatowych do Odbiorców odbywa się w godzinach 9-18 od poniedziałku do piątku w dwu godzinowym zakresie czasowym (do wyboru przy składaniu zamówienia), w godzinach 9-15 w soboty w dwu godzinowym zakresie czasowym (do wyboru przy składaniu zamówienia). Kwiaciarnia Kwiatkowice nie realizuje dostawy przesyłek kwiatowych w dni ustawowo wolne od pracy.
- W dniach 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja (Dzień Matki) każdego roku realizacja dostawy przesyłek kwiatowych do Odbiorców odbywa się w godzinach 8-21 bez możliwości wyboru mniejszego przedziału godzinowego. Możliwe jest podanie sugerowanego czasu dostawy.
- Nadawca przesyłki ma możliwość komunikacji z Odbiorcą poprzez umieszczenie w trakcie składania zamówienia informacji tekstowej, która zostanie wydrukowana lub napisana odręcznie oraz doręczona Odbiorcy wraz z przesyłką.
- Informacje tekstowe nie mogą zawierać treści o charakterze obraźliwym, pornograficznym, przedstawiać przemocy w jakiejkolwiek postaci, uprzedzeń rasowych czy narodowościowych, konfliktów zbrojnych lub treści mogących wywołać uczucie zgorszenia u Odbiorcy.
- W przypadku stwierdzenia przez Operatora treści o których mowa w pkt. 4.2. niniejszego Regulaminu Operator odmawia doręczenia informacji tekstowej i/lub wydruku, oprawy oraz powiadamia o tym Nadawcę przesyłki.
W serwisie Kwiaciarni Kwiatkowice dostępne są trzy wersje przesyłek kwiatowych.
- W przypadku dostawy bukietów mieszanych:
- Wersja mała – około 9-12 kwiatów plus przybranie.
- Wersja średnia – około 17-20 kwiatów plus przybranie.
- Wersja duża – około 27-30 kwiatów plus przybranie.
- W przypadku bukietów z róż dostępne są trzy wersje:
- Wersja mała – róże o długości 40 cm.
- Wersja średnia – róże o długości 50-60 cm.
- Wersja duża – róże o długości 70-90 cm.
- Przy dokonywaniu płatności przez Nadawcę przesyłki kwiatowej udostępniamy następujące formy płatności:
- Płatność w systemie PayPal.
- Płatność przelewem internetowym za pośrednictwem systemu PayU.
- Płatność przelewem bankowym.
- BOSKA Dorota Bomska odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży zakupionego przez konsumenta towaru, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014, poz 827).
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania lub dostarczenia rzeczy. W takim przypadku należy wypełnić formularz zwrotu produktu, który jest jednocześnie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Stosowny formularz można wygenerować tutaj, a także znaleźć jego wzór na głównej stronie w zakładce „Ważne informacje”.
- W powyższym przypadku zakupiony towar należy przesłać na adres: BOSKA Dorota Bomska, ul. Morelowa 34, 65-434 Zielona Góra, z dopiskiem „Kwiaciarnia Kwiatkowice – zwrot”. Stan zwracanego towaru powinien pozwalać na jego dalszą odsprzedaż. Klient ponosi koszt odesłania towaru.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (np. sprawdzenie co znajduje się w opakowaniu). Sklep ma prawo do potrącenia ze zwracanej kwoty uszczuploną wartość odesłanego towaru.
- Po otrzymaniu towaru i spełnieniu warunków do prawidłowego zwrotu BOSKA Dorota Bomska zwróci Klientowi kwotę zakupu za pośrednictwem kanału płatności jaki był wykorzystany przez Klienta.
- Klient jest zobowiązany zgłosić sprzedającemu wykryte wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu. Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są w postaci pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. W celu rozpatrzenia reklamacji Sklep może poprosić Klienta o przesłanie dokumentacji fotograficznej, bądź poprosić o przesłanie na ustalony adres – na koszt Sklepu – reklamowanego produktu. BOSKA Dorota Bomska ma 14 dni roboczych na odpowiedź na pisemną reklamację. Sprzedający odpowiada kupującemu na zgłoszoną reklamację na adres e-mail spod którego otrzymał reklamację lub/i na adres wysyłki towaru i/lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji Sklep skontaktuje się z Klientem, żeby ustalić sposób odbioru reklamowanego produktu.
- BOSKA Dorota Bomska odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38) odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:
- o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.
- W celu identyfikacji zwracanego towaru wskazane jest podanie numeru zamówienia. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pracownika sklepu internetowego.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
- W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 4, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
- Reklamacje należy składać w Kwiaciarni Kwiatkowice
- Telefonicznie pod numerem: 787 508 688
- E-mailem na adres: kontakt@kwiat-kowice.pl
- Pisemnie na adres: siedziby BOSKA Dorota Bomska, ul.Morelowa 34, 65-434 Zielona Góra
- Wszelkie reklamacje dotyczące doręczenia przesyłki kwiatowej dla indywidualnego Odbiorcy przez Kwiaciarnia Kwiatkowice rozpatrywane będą w terminie do 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
- Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może być odrzucone.
- Pozostałe uwagi dotyczące realizacji zamówienia można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji dostawy.
- Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Reklamacje dotyczące składu lub jakości przesyłki kwiatowej rozpatrywane są w oparciu o dokumentację zdjęciową przesłaną przez Nadawcę lub Odbiorcę przesyłki kwiatowej.
- Kwiaciarnia Kwiatkowice gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 2 dni od dnia ich doręczenia do Odbiorcy, przy zachowaniu odpowiedniej ich pielęgnacji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) oraz odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego;
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 maja 2019 roku do zmiany lub odwołania w całości lub w części.
- Niniejszy regulamin uwidoczniony jest w całości na stronie www.kwiat-kowice.pl